BLOG’as – GymPlius

BLOG'as

Tempimo pratimai – viena aktualiausių temų tiek tarp sportuojančiųjų, tiek ir tarp sporto medikų. Šie pratimai reikalingi tam, kad būtų galima parengti sportuojančiojo kūną fizinei veiklai bei nusiteikti treniruotei. Nors apie tempimo pratimų naudą esame girdėję visi, tačiau „Gym Plius“ sporto salėje laiko jiems, deja, randa ne kiekvienas. Šia tema plačiau mus pakonsultuoti sutiko Lietuvos ledo ritulio rinktinės kineziterapeutas – Piotr Dubrovskij. Anot kinezeterapijos specialisto, tempimo pratimai sportui yra tiesiog būtini ir juos reikėtų atlikti
Reguliariai sportuojant į rutiną įsitraukiama visiškai nejučia. Nors sportas — puikus įprotis, nuolat užsiimant ta pačia sportine veikla, kad ir kokia mėgiama ji būtų, po kurio laiko užsiėmimai praranda efektyvumą tiek fizine, tiek ir emocine prasme. Kad galėtum to išvengti, „Gym Plius“ pateikia keletą priežasčių, kodėl verta išmėginti naują sporto rūšį ar pratimus: ● Lavinami įvairesni raumenys Nepriklausomai nuo kasdienės treniruotės intensyvumo, kūnas laipsniškai adaptuojasi prie gaunamo fizinio krūvio. Nauja sporto rūšis — puiki proga
Bėgimas – vienas paprasčiausių ir efektyviausių kardio treniruotės variantų. Nėra nieko geriau už jausmą, kai bėgdamas lieji susikaupusią energiją ir tarsi „išsivalai“ nuo neigiamų minčių bei per dieną patiriamo streso. Deja, bėgimo takelis laikui bėgant gali virsti itin atgrasiu ir nuobodulį keliančiu užsiėmimu. Todėl tam, kad treniruotė sporto klube taptų ne tik įdomesne, bet ir efektyvesne, „Gym Plius“ siūlo keletą būdų kardio treniruotei paįvairinti: • Keisk nuolydį. Padidinus bėgimo takelio nuolydį gali ne tik labiau
Sparčiai besikeičiančios įvairios technologijos ir mokslo pažanga kartais tik šiek tiek, o kartais ir kardinaliai keičia mūsų gyvenimus. Mokslo ir medicinos pažangos dėka vidutinė žmonių gyvenimo trukmė pailgėjo 5, kai kuriose šalyse net ir 10 metų. Keičiasi ne tik technologijos, bet ir mūsų įpročiai, požiūris į rūpinimąsi savo sveikata. Prieš daugiau nei 100 metų pirmąsias soliariumų lempas išradęs Nielsas Rybergas Finsenas tikriausiai nustebtų sužinojęs, kad šiuolaikinės moterys ir vyrai jo Nobelio premiją apdovanotą išradimą naudoja
Pradėjus pūsti gaiviems vasaros vėjams, lengva pasiduoti pagundai praleisti sporto treniruotes ir kuriam laikui prarasti motyvaciją sportuoti. Kad rudenį netektų gailėtis ir graužti savęs dėl atitinkamų tingumo rezultatų, „Gym Plius“ siūlo paįvairinti rutiną ir išbandyti 5 smagius sporto būdus, kurie leis ne tik pasimėgauti vasarišku oru, bet ir išlaikyti puikią fizinę formą: 1. Joga Vienas iš efektyviausių būdų motyvuoti save sportui ir atgauti vidinę pusiausvyrą – vasaros rytus pradėti jogos treniruotėmis. Pastaraisiais metais itin išaugo