Page header

Galimybių pasas

GALIMYBIŲ PASO ĮKĖLIMO INSTRUKCIJA 

 

Pagal dabartinius LRV sprendimus, nuo 2021.09.13 į visus sporto klubus galėsite patekti TIK turint galimybių pasą. Gym+ sporto klubai bus atviri 24/7, kad patekti į sporto klubus, svarbu atlikti keletą žingsnių:

  • Prisijungti prie savo paskyros www.gymplius.lt (prisijungimo instrukcija puslapio apačioje);
  • Prisijungus prie paskyros rasite ,,Galimybių pasas” užrašą;
  • Atsidarius ,,Galimybių pasas” puslapiui, rasite mygtuką ,,ĮKELTI NAUJĄ” (mobilioje versijoje reikalinga paslinkti į apačią);
  • Įkelkite savo turimą galimybių pasą. Reikšmės: Galioja – galite patekti į klubą, negalioja – į klubą patekti negalite.

SVARBU

  • www.gymplius.lt galimybių pasą privaloma įkelti PDF formatu;
  • Privaloma pateikti tik savo galimybių pasą;
  • Jei nepavyksta įkelti paskyroje, galimybių pasą galite pateikti sporto klube administratorei, administratorių darbo laiku: https://gymplius.lt/kontaktai

________________________________________________________________________________________________________________

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

KODĖL NEPATENKU Į SPORTO KLUBĄ, NORS PATEIKIU GALIMYBIŲ PASĄ?

  • Tikėtina įkėlėte negaliojantį/ ne savo/ ar neteisingo formato galimybių pasą. Įkelti galimybių pasą galite tik PDF formatu;
  • Perkant narystę registravotės kitais duomenimis nei pateikta jūsų turimame galimybių pase (pakeisti duomenis galite tik atvykus pas administratorę);
  • Registruojant narystę įvesti klaidingi/neteisingi duomenys (patikrinkite kaip įvesti jūsų duomenys paskyroje ir kokie nurodyti jūsų dokumente, pateikti duomenys turėtų būti tik lietuviškom raidėm).

Jei vis tik nepavyksta išspręsti problemos įkeliant galimybių pasą, kreipkitės į savo sporto klubo administraciją, kontaktai: https://gymplius.lt/kontaktai Dėl šios situacijos padidėjus klientų užklausų srautui, atsakymo gali tekti palaukti 1-3 d.d.

 

KĄ DARYTI JEI NORIU NEPRARASTI NARYSTĖS, BET NETURIU GALIMYBIŲ PASO?

Dėl narystės išsaugojimo kreipkitės į savo sporto klubo administraciją. Kontaktai: https://gymplius.lt/kontaktai

 

KAIP GAUTI GALIMYBIŲ PASĄ?

Kaip gauti galimybių pasą, inormaciją rasite čia: https://gpasas.lt/

 

________________________________________________________________________________________________________________

INSTRUKCIJA KAIP PRISIJUNGTI PRIE SAVO PASKYROS

  • Prisijunkite prie savo paskyros (www.gymplius.lt puslapio viršuje rasite mygtuką prisijungti, arba mobilioje versijoje matysite žmogeliuko ikonėlę).
  • Paspaudus mygtuką prisijungti, jus turi nukreipti į langą, kuriame turite suvesti el.paštą (kuriuo įsigijote narystę) ir slaptažodį.

SVARBU

  • Jei pirmą kart bandote prisijungti, tuomet įveskite savo el.paštą ir paspauskite pamiršau slaptažodį. Jums atsiųs į el paštą kodą, su kuriuo galėsite prisijungti ir atnaujinti savo prisijungimo duomenis
  • Jei vis tik nepavyksta prisijungti, tuomet kreipkitės į info@gymplius.lt arba tel. +37061433555. Dėl padidėjusių klientų srautų atsakymo gali tekti palaukti nuo 1 iki 3 d.d.

 

 

______________________________________________________________________________________________________________________

INSTRUCTIONS FOR SUBMIT COVID-PASS 

Based on Lithuanian Government decision starting from 2021-09-13 members will be allowed to enter sport club 24/7 only when valid Lithuanian Covid-pass is submitted. For doing so, please follow these simple instructions:

  • Log in to member self-service page www.gymplius.lt (please find instructions for logging in member self service page at the bottom of page)
  • When signed, You should look for “Galimybių pasas“ (Lithuanian Covid-pass);
  • Open “Galimybių pasas” page by clicking the name, You should find button “Įkelti naują” (“Submit new document”). In mobile version please scroll down to find this button;
  • Submit Your Lithuanian Covid-pass in PDF format (mandatory format). Status after submission: Galioja – Valid, You can enter the club, Negalioja – Not valid, You will not enter the club.

IMPORTANT INFO

  • It is only allowed to submit Lithuanian Covid-pass in PDF format;
  • Only Your personal Lithuanian Covid-Pass is allowed to submit;
  • In case You have problems submitting the document, please submit You Covid-pass directly at Your club reception on its working hours: https://gymplius.lt/kontaktai

______________________________________________________________________________________________________________

FAQ

I CANNOT ENTER THE CLUB. WHY?

  • Probably You have submitted Covid-pass which is not-valid (not Lithuanian)/not Your personal/not In PDF format;
  • If you have bought membership only, it might be You registered with different personal details (e.g. mistake in Name, Surname, and etc. which causes discrepancy when matching to Your Covid-pass info; please contact Your club administration for change of Your personal details)

In case You have difficulties solving such issue, please contact Your club administration: https://gymplius.lt/kontaktai. Waiting time for the answer might be prolonged due to increase in customer inquiries number (it might take 1-3 workdays to answer).

WHAT SHOULD I DO IF I DO NOT HAVE COVID-PASS?

You can pause Your membership in order to save Your membership agreement conditions. For doing so, please contact Your club administration: https://gymplius.lt/kontaktai

 

HOW TO ACQUIRE COVID-PASS?

Please follow the link for detailed information: https://gpasas.lt/

 

_____________________________________________________________________________________________________________

HOW  TO SING IN TO YOUR MEMBER SELF-SERVICE PAGE

  • Sign to Your personal member self-service page (www.gymplius.lt in web version please look for button “prisijungti” on the top of the page, in mobile version – please look for person’s icon for signing on the top of the page)
  • You should be directed to the log in window, where Your email (email address must be the similar one that You have used when signing membership agreement) and password should be applied.

IMPORTANT INFO

  • If signing for the first time, please click button “Pamiršau slaptažodį” – the log in code will be sent to Your email address for logging on for the first time;
  • If You still have difficulties signing in, please contact info@gymplius.lt arba tel. +37061433555. Waiting time for the answer might be prolonged due to increase in customer inquiries number (it might take 1-3 workdays to answer).