GYM PLIUS PUMP

[ Žiūrėti video ]

Aprašymas

Populiariausia pasaulyje treniruotė su štangutėmis vyrų ir moterų tarpe, kurios metu stiprinamos didžiosios raumenų grupės. Nesudėtingi, tačiau efektyvūs pratimai kartojami daugelį kartų, kad jūs galėtumėte pajausti ,,pump“ efektą kuomet stengiamasi pratimą daryti iki ,,negaliu“. Taip treniruodamiesi gausite maksimalią naudą stiprindami visą kūną. Puikiai tinka tiek naujokams, tiek jau pažengusiems nariams.

Intensyvumas

1 - mažai intensyvu

2 - vidutiniškai intensyvu

3 - labai intensyvu

3 iš 3

Trukmė

50 min.

Trukmė

1 - nesudėtinga

2 - vidutiniškai sudėtinga

3 - labai sudėtinga

1 iš 3

Kalorijos

550 - 700 kcal.

Nauda

Deginamos kalorijos, formuojamas stangrus ir tvirtas kūnas, sustiprėja juosmeniniai raumenys.

Nauda

Štangutės, svarmenys, step platfotma, kilimėlis

Sporto klubai kuriuose vyksta treniruotės:

Treneriai vedantys treniruotę: