Training header

Young&Strong

[ Žiūrėti video ]

Aprašymas

Pats pavadinimas sako, kad tai treniruotė skirta 16-18 metų jaunimui, kuris nori būti aktyvus ir visapusiškai stiprus. Treniruotė vyks funkcinių treniruočių zonoje, naudojamas labai įvairus inventorius ir skirtingi treniravimo metodai neleis nuobodžiauti. Šios treniruotės metu daugiau dėmesio skiriama judesių, o ne raumenų treniravimui, lavinamas lankstumas, jėga ir ištvermė, gerinama judesių koordinacija bei laikysena, ugdomas visapusiškai stiprus, funkcionalus ir tvirtas kūnas bei charakteris. Viskas, ko reikia tavo unikaliam gyvenimo būdui.

Intensyvumas

1 - mažai intensyvu

2 - vidutiniškai intensyvu

3 - labai intensyvu

2 iš 3

Trukmė

50 min.

Sudėtingumas

1 - nesudėtinga

2 - vidutiniškai sudėtinga

3 - labai sudėtinga

2 iš 3

Kalorijos

550 kcal.

Nauda

Ugdomas stiprus, funkcionalus kūnas, stiprinami raumenys, kūno centras (core), gerinama laikysena, sąnarių ir kaulų sveikata, koordinacija ir balansas. Stiprinama širdies ir kraujagyslių sistemos veikla, deginamos kalorijos.

Įranga

Funkcinių treniruočių zonoje esanti įranga – štangos, svarmenys, TRX, dėžės, maišai, giros, kamuoliai, kilimėliai, sienelės, rogės, kardio treniruokliai ir t.t.

Sporto klubai kuriuose vyksta treniruotės:

Treneriai vedantys treniruotę: