Training header

F.A.C.T.S

[ Žiūrėti video ]

Aprašymas

F.A.C.T.S treniruotėje didžiausias dėmesys skiriamas ne raumenų, bet judesių treniravimui, todėl visi pratimai atliekami su savo kūno svoriu ir remiantis žmogui gyvenime naudingais judesiais: pritūpimu, stūmimu, traukimu, kėlimu, šuoliu ir pan. Kompleksiški, intervalais atliekami pratimai derinami su pratimais mobilumui, stabilumui, balansui ir koordinacijai. Tokia sistema leidžia treniruotis holistiniu (visapusišku, visaapimančiu) principu.

Intensyvumas

1 - mažai intensyvu

2 - vidutiniškai intensyvu

3 - labai intensyvu

2 iš 3

Trukmė

50 min.

Sudėtingumas

1 - nesudėtinga

2 - vidutiniškai sudėtinga

3 - labai sudėtinga

2 iš 3

Kalorijos

450 – 600 kcal.

Nauda

Ugdomas stiprus, mobilus, funkcionalus kūnas. Stiprinami raumenys, kūno centras (core), gerinama sąnarių sveikata, koordinacija ir balansas. Taip pat yra stiprinama širdies ir kraujagyslių sistemos veikla, deginamos kalorijos,

Įranga

Kilimėliai.

Sporto klubai kuriuose vyksta treniruotės:

Treneriai vedantys treniruotę: