Ieškote greito atsakymo?

Ar reikia turėti savo spynėlę?

Sporto klubo rūbinėse yra naudojamos spynelės. Jas galima įsigyti sporto klube esančiame prekių aparate.

SVARBU! Daiktai bus saugūs, jei paliksite užrakinę juos spintelėse.

Kiti klausimai

Kur rasti paliktus daiktus?

Sporto klube naktį skrajoja piktosios žnyplės, kurios nukarpo nakčiai pasilikusias spyneles. Todėl prašome daiktų nepalikti ne sporto metu. Norėdami atsiimti daiktus kreipkitės į sporto klubo administraciją.

Nepalikite savo daiktų be priežiūros, užrakinkite juos spintelėje.

Palikti/pamesti daiktai laikomi radinių dėžėje, kurią rasite prie grupinių treniruočių terminalo ar vandens aparato. 

Už paliktus daiktus administracija neatsako.

Kiti klausimai

Kiti klausimai

Bet kokius ginčus Sporto klubas ir Klientas sieks išspręsti taikiai, Klientas prašymą/skundą ar pretenziją gali pateikti el. paštu: info@gymplius.lt. Sporto klubas gavus gautą prašymą/skundą ar pretenziją pateikia klientui atsakymą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo jo gavimo dienos.

Tačiau jei ginčo nepavyktų išspręsti, Klientas visada gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresu: Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, el. paštas: tarnyba@vvtat.lt, tel.: 8 5 262 67 51, faksas: 8 5 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt, taip šios tarnybos teritorinius padalinius), užpildžius prašymo formą EGS sistemoje http://ec.europa.eu/odr/ arba tiesiogiai į teismą.

Kiti klausimai
Atgal