Ieškote greito atsakymo?

Kur kreiptis, jei dingo siunta?

Jei turite siuntos kodą, kreipkitės dėl dingusios siuntos į OMNIVA klientų aptarnavimo skyrių.

Atributika

Kiek laiko trunka siuntimas?

Prekės išsiunčiamos per 5-7 d.d. nuo atlikto užsakymo patvirtinimo per Omniva kurjerių tarnybą. Omniva pristato kurjerines siuntas per 1 d.d.

Atributika

Grąžinimai

Per kiek laiko galima kreiptis, kad grąžinti prekę?

Dėl grąžinimo galite kreiptis per 14 d., nuo atlikto mokėjimo datos. el. paštu: merch@gymplius.lt Būtinai nurodykite grąžinimo priežastį, savo vardą pavardę ir banko sąskaitos numerį. Grąžinimo siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Ar galima grąžinti prekę, jei ji buvo apsivilkta tik vieną kartą, bet dydis netiko?

Grąžinama prekė turi būti originalioje ir neišpakuotoje pakuotėje, nei karto nenaudota, kitu atveju priimti grąžinimo prašymo negalėsime.

Per kiek laiko, grąžinimo atveju, grįžtą pinigai į sąskaitą?

Gavus atsakymą el.paštu: merch@gymplius.lt dėl grąžinimo patvirtinimo, pinigai grąžinami per 14 d.d.

Atributika

Ar galima apmokėti atributiką su dovanų kuponu?

Atsiskaityti už prekes galima: el. bankininkyste arba turimu Gym+ dovanų kuponu.

Atributika

Ar siunčiate prekes į užsienį?

Siuntimas atliekamas tik į OMNVIVA paštomatus esančius Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.

Atributika
Atgal