Jeigu mūsų programėlė Jūsų telefone neužsikrauna arba rodo tuščią ekraną siūlome pabandyi pabandyti išspręsti atlikus šiuos žingsnius:
Android įrenginyje (Samsung, Xiaomi ir pnš.)
✅Atidarykite Google Play parduotuvę. Paieškoje įveskite: Android System WebView arba spauskite https://play.google.com/store/apps/details?id=com.google.android.webview
✅Paspauskite Pašalinti ( angl. Uninstall) (tai sugrąžins gamyklinę versiją).
✅Tada paspauskite Atnaujinti (angl. Update), kad įdiegtumėte naujausią versiją.
✅Galiausiai perkraukite telefoną.
IOS įrenginyje (Apple)
✅Įsitikinkite, kad įrenginyje įdiegta naujausia iOS versija:
✅Nustatymai → Bendrieji → Programinės įrangos atnaujinimas.
✅Perkraukite telefoną.
✅Ištrinkite ir iš naujo įdiekite programėlę. Patikrinkite, ar įjungtas stabilus interneto ryšys (Wi-Fi arba mobilusis).
Šie veiksmai dažniausiai padeda išspręsti problemą ir programėlė pradeda veikti kaip įprasta.
Jei šie veiksmai padėjo – kviečiame pranešti mums el.p: [email protected]