Training header

NIKE Mobility

[ Žiūrėti video ]

Aprašymas

NIKE Mobility – treniruotės, skirtos visiems žmonėms norintiems ne tik gerai jaustis savo kūne, bet ir siekiantiems puikiai jį pažinti bei valdyti. Puikiai tinka pradedantiesiems, po sunkios dienos darbuose ar ryte gerai dienos pradžiai norint pasikrauti energijos, taip pat gali būti kaip atstatomoji treniruotė po sunkių treniruočių treniruoklių ar kitų aukšto intensyvumo grupinių treniruočių. Šios treniruotės gerina sąnarių ir viso judėjimo aparato veiklą, tad jų naudą greitai galime pajusti kasdieniame gyvenime. Treniruotėje su savo kūno svoriu ar smulkiu inventoriumi atliekami dinaminiai ir statiniai lankstumo pratimai, kurie derinami su pratimais kūno centro raumenims (core) ir specialiais jėgos pratimais. Nauda - gerinama sąnarių veikla ir lankstumas, ugdomas proto ir kūno ryšys, gerėja suvokimas apie kūno judesius, mažinamas stresas ir įtampa.

Intensyvumas

1 - mažai intensyvu

2 - vidutiniškai intensyvu

3 - labai intensyvu

1 iš 1

Trukmė

50 min

Sudėtingumas

1 - nesudėtinga

2 - vidutiniškai sudėtinga

3 - labai sudėtinga

1 iš 2

Kalorijos

250 - 350 kcal.

Nauda

Gerinama sąnarių veikla ir lankstumas, ugdomas proto ir kūno ryšys, gerėja suvokimas apie kūno judesius, mažinamas stresas ir įtampa

Įranga

Savo kūno svoris, smulkus inventorius.

Sporto klubai kuriuose vyksta treniruotės:

Treneriai vedantys treniruotę: