Training header

POWER PILATES

[ Žiūrėti video ]

Aprašymas

Tai pati populiariausia pasaulyje Pilates metodo treniruotė ant kilimėlio. Joje atliekami klasikiniai Pilates pratimai arba jų modifikacijos naudojant specialų inventorių arba savo kūno svorį. Pratimai gali būti atliekami atskirai arba jungiami į sekas.

Intensyvumas

1 - mažai intensyvu

2 - vidutiniškai intensyvu

3 - labai intensyvu

1 iš 3

Trukmė

50 min.

Sudėtingumas

1 - nesudėtinga

2 - vidutiniškai sudėtinga

3 - labai sudėtinga

1 iš 3

Kalorijos

200 – 300 kcal.

Nauda

Stiprinami vidiniai raumenys, gerinamas stabilumas, ugdomas lankstumas bei gerėja proto ir kūno ryšys, suvokimas apie tai kaip juda mūsų kūnas, mažinamas stresas ir įtampa. Taip pat ši treniruotė galėtų būti kaip atstatomoji treniruotė ir derinama su sunkesnėmis treniruotėmis.

Įranga

Kamuoliai, kilimėliai.

Sporto klubai kuriuose vyksta treniruotės:

Treneriai vedantys treniruotę: